Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Una cursa solidària d'obstacles i disfresses en què l'objectiu és fer poble
Unes 500 persones han participat aquest dissabte en la Brutatló d’Andratx, que enguany arriba a l’onzena edició entre fang, salts, aigua i molta festa.
La Brutatló d’Andratx és una festa que traspassa fronteres. Una cursa d’obstacles i disfresses que, entre crits de guerra, hi participen 500 persones preparades per a molta festa.
Després del tret de sortida, un recorregut de sis quilòmetres entre aigua, fang i rodes. Una cursa que dona el sus a les festes de Sant Pere, en què l’objectiu és fer poble.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre