Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
"Independència" o "ni França, ni Espanya: Països Catalans" són alguns dels lemes que s'han sentit
210
Unes 600 persones s’han manifestat avui horabaixa a Palma per demanar l’autodeterminació. Una marxa sobiranista convocada per la Plataforma 31 de desembre i el Bloc d’Unitat Popular, que es repeteix cada any en motiu de la Diada de Mallorca. Amb el lema “Mallorca, país de futur” els manifestants han recorregut els carrers del centre de Palma amb clams a favor de la llengua, l’ecologia i el territori. S’han pogut escoltar lemes com “independència”, “ni França, ni Espanya: Països Catalans“, “Mallorca serà la tomba del feixisme” o “fora, fora, fora, la bandera espanyola”.
S’han concentrat a la plaça Joan Carles I i han recorregut els carrers del centre de Palma fins arribar a l’estació Intermodal.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat