Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Unes 700 nines de les Illes Balears estan en risc de patir una ablació
Mariama tenia cinc anys quan li practicaren a Guinea la mutilació genital. Un fet que va dur amb relativament bé, diu, fins als 16 anys quan va entendre el que realment va suposar aquella operació. Des d’aleshores es va convertir en activista en contra de l’ablació. Ha aconseguit ser la darrera de la seva família en patir-la.
A Espanya hi ha 16 mil nines de fins a 18 anys amb risc de ser mutilades. Unes 700 a Balears. Des de Metges del Món treballen en la prevenció i conscienciació entre les comunitats que la practiquen. Encara és una realitat a 30 països i tot i estar prohibida per llei.
Aquí es vigila de ben a prop a les famílies amb nines susceptibles de patir l’ablació. Moltes aprofiten un viatge al país d’origen per realitza-la. Per això els fan un control ginecològic abans de partir i en tornar.I és que els efectes que comporta la mutilació en les dones són innombrables.
Un missatge que vol fer arribar Metges del món amb aquesta exposició i una obra de teatre que realitzaran demà capvespre al centre Flassaders de Palma.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears