Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

Aquesta nit es torna a celebrar el Lluc a Peu de la Part Forana, en què s'espera que hi participin més de vuit mil persones
Aquesta nit torna a celebrar-se una nova edició del Lluc a Peu de la Part Forana. Més de 8.000 persones, segons les previsions, hi participaran.
Serà, enguany, una edició molt especial. I és que les mides que els peregrins comprin quan arribin a Lluc estaran confeccionades al taller de Mater, el servei ocupacional que ofereix suports a les persones adultes amb altres capacitats intel·lectuals i del desenvolupament per a aconseguir el màxim desenvolupament personal i inclusió social.
Els usuaris, amb molt d’entusiasme, n’han preparat un miler de noves, que ja es poden adquirir al santuari. Enguany hi ha nous colors i conceptes, i les mides són en parells de dos en dos. N’hi ha de blaves, grogues, verdes, de vermelles, també blanques, taronges, i de color violeta. Represeten els Blauets de Lluc, la mar, la llum i la cultura, també la justícia, l’amistat i la dona.
A més de les mides, que els pelegrins pengen dels seus vehicles o de les seves motxilles, altres productes que es fan a Mater els venen a Lluc. Són els sabons naturals que, amb orgull, exhibeixen les seves creadores.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases
La Guàrdia Civil investiga l'atac a set autobusos, d'una de les empreses concessionàries, que han patit danys amb diversos vidres romputs