Ha mort Joan Roca, baixista d’Antònia Font
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Aquesta nit es torna a celebrar el Lluc a Peu de la Part Forana, en què s'espera que hi participin més de vuit mil persones
Aquesta nit torna a celebrar-se una nova edició del Lluc a Peu de la Part Forana. Més de 8.000 persones, segons les previsions, hi participaran.
Serà, enguany, una edició molt especial. I és que les mides que els peregrins comprin quan arribin a Lluc estaran confeccionades al taller de Mater, el servei ocupacional que ofereix suports a les persones adultes amb altres capacitats intel·lectuals i del desenvolupament per a aconseguir el màxim desenvolupament personal i inclusió social.
Els usuaris, amb molt d’entusiasme, n’han preparat un miler de noves, que ja es poden adquirir al santuari. Enguany hi ha nous colors i conceptes, i les mides són en parells de dos en dos. N’hi ha de blaves, grogues, verdes, de vermelles, també blanques, taronges, i de color violeta. Represeten els Blauets de Lluc, la mar, la llum i la cultura, també la justícia, l’amistat i la dona.
A més de les mides, que els pelegrins pengen dels seus vehicles o de les seves motxilles, altres productes que es fan a Mater els venen a Lluc. Són els sabons naturals que, amb orgull, exhibeixen les seves creadores.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106