Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Avui, 18 de desembre, es commemora el Dia Internacional del Migrant
Antonio Sempere / Europa Press
60UNICEF mostra la seva preocupació per la situació de milers de infants migrants que arriben a Espanya sense la companyia dels seus progenitors. Segons l’organització, la “de la infància no acompanyada a Canàries i Ceuta és extraordinàriament preocupant: a Canàries el sistema de protecció de la infància, amb capacitat per atendre 2.000 nins i nines, n’atén prop de 5.500 i a Ceuta n’acull més de 400, tot i estar preparat per devers 130.”
L’entitat diu que la “saturació provoca situacions de desprotecció en uns centres que haurien de ser sempre espais segurs”. La directora d’Influència, Programes i Aliances d’UNICEF Espanya, Lara Contreras, explica que “no hem d’oblidar que els nins i nines acollits en el sistema de protecció han arribat al nostre país després de patir una travessia plena de privacions, perills i explotació, que en alguns casos han arribat a durar anys”. UNICEF reclama que l’atenció als infants migrants es despolititzi: “Aquesta situació d’emergència al nostre país s’ha de despolititzar, estam parlant de nins i nines migrants amb històries molt dures al darrere, els drets dels quals s’han de complir i garantir. La infància s’ha de posar al centre”, ha afegit Contreras.
UNICEF reclama que és “urgent i crític” arribar a un acord per adoptar un sistema de trasllat entre comunitats autònomes de menors migrants no acompanyats que sigui “eficaç, àgil, transparent, coordinat entre tots els actors implicats i, per tant, dotat de recursos suficients.”
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases