Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

PSOE i Unides Podem es reuneixen per fer un seguiment de l'acord de govern amb la reforma laboral com a tema central
Meritxell Batet durant una sessió al Congrés
36Unides Podem demana la dimissió de la presidenta del Congrés, Meritxell Batet, per haver retirat a Alberto Rodríguez l’escó de diputat. Al·leguen que ho ha de fer per “dignitat”, ja que consideren que aquesta decisió atempta contra la democràcia i la separació de poders. A més a més, asseguren que ha estat una col·laboració amb el jutge Manuel Marchena. El ja exdiputat no es querellarà contra la socialista, però sí que recorrerà la condemna d’un any i quinze dies de presó per tal de recuperar el seu escó. Mitjans nacionals informen que el Congrés avala amb un nou informe la decisió de Batet.
I aquests fets marquen la taula de seguiment de l’acord de Govern que s’ha celebrat dilluns capvespre, a darrera hora. L’altre tema que ha marcat la reunió entre PSOE i Unides Podem és la reforma laboral. De fet, va ser la formació morada qui va convocar la trobada. No està d’acord amb el paper que s’ha atorgat a la socialista Nadia Calviño, ja que fins ara la reforma havia estat conduïda per la ministra de Treball, Yolanda Díaz. No hi són presents cap de les dues, sinó que han delegat en els seus companys. Entre ells es troben els portaveus dels partits, Héctor Gómez i Pablo Echenique.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors