Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

La formació morada durà l'àrea de Model Productiu, Justícia Social, Participació, Coordinació Territorial i Govern Interior
Les bases d’ Unides Podem han decidit entrar a governar a l‘Ajuntament de Palma. La formació morada no veia amb bons ulls l’oferta inicial del PSIB-PSOE i va demanar a les bases si es decidien o no a entrar a l’executiu de Cort. La resposta quasi unànime de la consulta ha estat que sí i les negociacions posteriors han decantan la balança.
Finalment, Unides Podem durà l’àrea de Model Productiu, Justícia Social, Participació, Coordinació Territorial i Govern Interior i probablement, Alberto Jarabo en serà el portaveu, però encara no és oficial. MÉS s’encarregarà del Model de Ciutat, Habitatge, Benestar Social, Cultura, Educació i Política Lingüística. La resta quedarà en mans del PSIB-PSOE.
El dilluns les tres parts es tornaran a reunir per acabar de concretar l’estructura de l’ajuntament de Palma. Entre altres coses, de l’ordre i el nom dels tinents de batle.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta