L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La substitució de la torre de control tradicional genera preocupació
Mentre avança el procés d’implantació del sistema de control remot a l’aeroport de Menorca, cada vegada són més les veus que critiquen el projecte. Des de l’esfera política, Unides Podem demana que es paralitzi i que es recuperi la idea inicial de construir una instal·lació convencional per garantir l’operativitat i la seguretat aèria.
El Partit Popular demana, per la seva banda, la compareixença dels presidents d’AENA i de l’Agència Estatal de Seguretat Aèria per donar explicacions sobre les deficiències detectades a la torre de control virtual durant les proves.
A aquestes queixes se sumen les del sindicat de CCOO i de la cap d’instrucció dels controladors, que denuncien la falta de personal per al manteniment del nou sistema que, a més, acumula ja més d’un any de retard en la seva posada en marxa.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues