Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Iván Sevillano, secretari de Participació del partit: "Mallorca és un dels territoris europeus amb més pressió humana i turística"
Unides Podem ha reclamat aquest dimecres que es redueixi el sostre de places turístiques a Mallorca, tant de lloguer vacacional com a la planta hotelera. Per fer-ho, ha dit el secretari de Participació de Podem, Iván Sevillano, caldria fer-ne un estudi “rigorós, seriós i especialitzat per zones, barriades i municipis”. L’objectiu, assegura, adequar les places turístiques a la capacitat de càrrega de l’illa. Un cop fet això, s’hauria de modificar el Pla d’Intervenció en Àmbits Turístics, el PIAT, perquè considera que “no serveix de res eliminar les places de la borsa si es manté un sostre tan elevat com l’actual”.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals