Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El sindicat demana que es puguin celebrar els mercats municipals setmanals amb producte local fresc
Unió de Pagesos considera “contradictori” que s’hagi decidit suspendre l’activitat comercial en els mercats municipals quan no es fa el mateix en les grans superfícies.
En un comunicat amb motiu de les mesures adoptades per l’expansió del coronavirus, Unió de Pagesos de Mallorca ha defensat que “en una situació crítica, el consumidor té dret a poder consumir producte local” i, en aquest sentit, ha considerat que “cal fer el necessari per defensar aquest dret”.
Per això, han proposat que es puguin celebrar els mercats municipals setmanals, “però única i exclusivament amb pagesos productors de fruita, verdura i productes agrícoles perquè la població pugui accedir al producte local fresc”.
A més, han remarcat els “riscos” que hi ha amb “la dependència del producte de fora” i han posat l’accent que el producte local és “essencial per a la supervivència” de les Illes.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat