Els afectats es troben en diversos països del continent asiàtic, com Tailàndia, Dubai, Sri Lanka, les Maldives, l’Índia, les Filipines o Malàisia, entre altres
139 balears s’han posat en contacte amb el Govern perquè tenen dificultats per tornar a casa, per mor del conflicte a l’Orient Mitjà i del tancament de l’espai aeri.
Segons ha informat la vicepresidenta, Antònia Maria Estarellas, el Govern ha rebut fins a primera hora d’aquest divendres al matí 67 correus electrònics, que corresponen a 139 persones afectades. Moltes expliquen que no poden tornar a les Illes per la cancel·lació de vols o per les dificultats per contactar amb les ambaixades espanyoles. Davant aquesta situació, el Govern ha activat un canal de comunicació per atendre els casos i fer-ne seguiment. Preocupen situacions de vulnerabilitat de persones que necessiten medicació.
Els afectats es troben en diversos països del continent asiàtic, com Tailàndia, Dubai, Sri Lanka, les Maldives, l’Índia, les Filipines o Malàisia, entre altres.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes