Les Balears registren l’arribada de 194 migrants entre dijous i aquest divendres
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més
A l'abril hi haurà una nova edició del curs
Uns 150 alumnes de primer any d’FP dual intensiva han signat el seu contracte aquest mes de març. Estan repartits entre 135 empreses, de les quals 63 han rebut una ajuda de fins a 2.000 € del Govern per formar un dels seus treballadors. Enguany, és la primera vegada que els subvencionen.
Khadim ha començat el grau mitjà de Cuina en la modalitat de formació dual intensiva. Combina l’aprenentatge a les aules amb el que rep contractat en una empresa privada. “És bastant gratificant perquè veus com aprens de forma laboral i en els estudis” ha afirmat.
Enguany han començat prop de 140 alumnes nous, com en Jeroni que està a l’administració d’una empresa que té una àmplia experiència amb aquesta metodologia. Tot i la inversió, l’empresariat ho veu amb bons ulls.
Els alumnes de primer any s’han repartit entre 135 empreses. D’aquestes, 63 han rebut un ajut de 2.000 euros del Govern. Això sí, el requisit era que almanco un treballador es formàs com a tutor d’empresa. A l’abril hi haurà una nova edició del curs.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides