Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Endesa té a 74 operaris treballant per solucionar el problema
La borrasca Juliette també va deixar alguns municipis sense subministrament d’energia. Des de dimarts, el servei s’ha anat restablint progressivament, però encara queden uns 160 clients a Mallorca sense llum.

Aquests punts vermells són els dels habitatges que encara estan afectats aquest dissabte a migdia. Tot i que en la majoria dels casos parlam d’entre una i deu persones afectades, les zones amb més incidències són el Llevant i el Migjorn. A Campos, una vintena de veïnats fa tres dies que no tenen llum.
Segons ha pogut saber un equip d’IB3 Notícies, Endesa compta amb un total de 74 persones a Mallorca fent feina per restablir el subministrament a tota l’illa. D’aquests, 11 equips estan destinats als problemes de baixa tensió dispersos per tot. Asseguren que la prioritat es gestiona en funció del temps que fa de l’avaria i del nombre d’afectats. També hi ha equips que es dediquen als problemes d’altat tensió, en especial a la Serra de Tramuntana. Tenen dos equips a Escorca per recuperar el subministrament de Menut; quatre a Orient, els quals treballen a finques situades entre Bunyola i Orient; i també aniran a Formentor al llarg del dia i preveuen que aquest dissabte ja s’hagi recuperat el subministrament elèctric.
Queden tasques pendents a Sa Calobra, Cala Tuent i Cúber. Ara bé, Endesa no sap si podrà accedir-hi per mor de les acumulacions de neu.
Els veïnats reclamen que fa molts de dies que estan així, que han perdut tot el que tenien a la gelera i que han hagut de pagar per tenir alternatives.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals