Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
El Consell vol liderar el primer projecte, però és en espera de trobar sòl públic per tirar-ho endavant
La primera cooperativa d’habitatge col·laboratiu té associades una quinzena de persones amb l’objectiu de viure en companyia, però a la vegada de manera independent quan siguin grans. No volen ser una càrrega per als seus fills, però tampoc els agrada la idea de viure a un centre geriàtric. Esgotada l’opció de trobar sòl públic, estan mirant terrenys privats per comprar.
De la seva banda, el Consell de Menorca ha recuperat enguany la partida per a liderar un projecte d’aquest tipus que l’any passat va haver de derivar a mesures d’emergència pels efectes de la crisi sanitària. Són 200.000 euros destinats a comprar sòl públic municipal i a convocar un concurs per adjudicar el projecte a una cooperativa que compleixi determinats requisits.
Des del departament d’Habitatge s’han reunit amb tots els ajuntaments i es mantenen en espera que algun ofereixi un terreny per tirar el primer projecte endavant.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE