S'havia construït l'any 1958, just 11 anys després que el de La Feixina a Palma
A Ondarroa, al País Basc, uns desconeguts han enderrocat el monòlit en record del creuer “Baleares“. Amb compressors, martells i serres metàl·liques, a plena llum del dia i fins que es fa de nit. S’han gravat ells mateixos, tallant la base del monument fins que el tomen. S’havia construït l’any 1958, just 11 anys després que el de La Feixina a Palma. L’Ajuntament basc ja ha dit que no el reconstruirà. De fet havia iniciat els tràmits per eliminar-lo, d’acord amb la Llei de memòria històrica.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda