L’avís vermell a Eivissa i Formentera torna a taronja i deixa desenes d’incidències
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
L'advocat de Torres diu que demanar presó preventiva no té sentit
Falten manco de 48 hores perquè Iñaki Urdangarín i Diego Torres compareguin a l’Audiència de Palma. Estan citats per les vistes en les quals es preveu que el fiscal demani mesures cautelars contra ells. A hores d’ara, Pedro Horrach estudia demanar l’ingrés a presó preventiva i eludible sota fiança per a tots dos. Segons l’advocat de Diego Torres, el seu client ho tendria difícil per fer front al pagament d’una fiança perquè té tots els seus béns embargats. A més, assegura que aquesta mesura cautelar no té sentit en el seu cas.
Pel que fa a Urdangarin, el seu advocat assegura que el marit de la infanta Cristina espera amb enteresa i expectació la proposta del fiscal. El misser, que ja prepara el recurs que presentarà davant el Suprem, diu que confia que el seu client no hagi d’entrar a presó.
Ahir horabaixa, a Ginebra, la infanta Cristina no va voler confirmar si dijous acompanyarà el seu marit.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
L’home, d’uns 70 anys, ha estat recuperat amb l’ajuda dels Bombers de Ciutadella, i la Guàrdia Civil n’investiga les circumstàncies de la mort
La coalició d'esquerres està integrada pel PSOE, Més per Menorca, Esquerra de Menorca i Podem, que reivindiquen la solidesa de l'acord assolit després de mesos de negociacions