Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L'exduc de Palma manté que mai no va pressionar els funcionaris perquè li adjudicassin els contractes milionaris
L'exduc de Palma Iñaki Urdangarin en una imatge d'arxiu del judici del cas Nóos.
104Iñaki Urdangarin ha presentat el seu darrer al·legat davant el Tribunal Suprem, abans que es dicti la sentència definitiva del cas Nóos. L’exduc de Palma reitera la seva petició d’absolució i manté que ell mai no va pressionar els funcionaris públics perquè li adjudicassin els contractes. Segons publica avui el diari El Mundo, Urdangarin critica també que la Fiscalia li atribueixi ara el delicte de tràfic d’influències.
El proper 21 de març totes les parts presentaran els seus arguments davant l’alt tribunal i, poc després, es coneixerà la sentència.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit