Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Són mostres individuals de Marina Planas, Ana Vieira i Martha Rosler i es podran visitar fins dia 10 de maig
Amb una massificació d’imatges i textos, l’artista visual Marina Planas ens interroga sobre els efectes del turisme de masses.
A partir de divendres, també es podrà visitar al Baluard una exposició antològica de l’artista portuguesa Ana Vieira. A ‘La llar i la fugida’, l’arquitectura i els mobles són elements de reflexió.
La mirada feminista també és present a l’exposició de Martha Rosler. Amb un to reivindicatiu, a través de vídeos, instal·lacions i collage, l’artista de Nova York posa l’accent en el bloqueig de les societats contemporànies.
Les tres mostres individuals es podran visitar fins dia 10 de maig.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar