Són mostres individuals de Marina Planas, Ana Vieira i Martha Rosler i es podran visitar fins dia 10 de maig
Amb una massificació d’imatges i textos, l’artista visual Marina Planas ens interroga sobre els efectes del turisme de masses.
A partir de divendres, també es podrà visitar al Baluard una exposició antològica de l’artista portuguesa Ana Vieira. A ‘La llar i la fugida’, l’arquitectura i els mobles són elements de reflexió.
La mirada feminista també és present a l’exposició de Martha Rosler. Amb un to reivindicatiu, a través de vídeos, instal·lacions i collage, l’artista de Nova York posa l’accent en el bloqueig de les societats contemporànies.
Les tres mostres individuals es podran visitar fins dia 10 de maig.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"
Continua ingressat a Son Espases, estable, i serà traslladat a planta
Es tracta d'un immoble històric, de més de 550 metres quadrats i taxat en 1,5 milions d'euros