Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
El pivot basc, que diumenge farà 38 anys, manté intacte l'ambició i motivació que l'han convertit en un històric de la LEB Or i confia en la comunió amb l'afició per assolir l'objectiu
Urko Otegi ha tornat a Menorca per establir-hi la seva residència i continuar jugant a bàsquet, al menys dues temporades més. El pivot basc retorna a l’illa que va trepitjar per primera vegada el 2002. I tot i que diumenge que ve farà 38 anys, l’històric jugador ha manifestat a IB3 que encara té il·lusió i reptes per aconseguir. El proper, l’ascens a la LEB Or amb l’Hestia Menorca.
Amb cinc ascensos a l’ACB, tres amb el Menorca Bàsquet, i l’etiqueta de jugador que més partits jugats i més rebots agafats acumula en la història de la LEB Or, Urko Otegi no se n’amaga i confirma que la seva ambició, des de la prudència, no té límits. El pivot guipuscoà enceta la seva tercera etapa esportiva a l’illa i valora el projecte liderat per Oriol Segura i Miki Ortiz.
Tot i que la categoria és nova per ell, Otegi assumeix la pressió de tornar com un referent de l’equip i confia en la plantilla dissenyada a gust de l’entrenador Oriol Pagès. El jugador establert as Castell tancarà definitivament la seva etapa a Palència el dia 30, com a pregoner de les festes de la ciutat. Després ja només tindrà ulls per mirar cap al motivador futur que l’espera a Menorca.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació