Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

L'esquiadora paralímpica es resisteix a retirar-se del tot
L’esquiadora paralímpica mallorquina Úrsula Pueyo ja pot presumir de tenir un carrer amb el seu nom al seu poble, a Esporles.
Pueyo ha obtingut aquest reconeixement per votació popular. Els motius: la seva personalitat i la seva història de superació. Després de perdre una cama als 15 anys, ha arribat a disputar dos Jocs Paralímpics, entre d’altres competicions, com tornejos Mundials i europeus.
Al 2018 va anunciar la seva retirada, pero ha seguit participant a diferents campionats. Volia disputar els mundials del proper mes de febrer a Noruega, però s’han suspès. Sense data de reaparició, però amb un carrer propi, Úrsula Pueyo vol continuar el seu camí com a esquiadora.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols