Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L'esquiadora paralímpica es resisteix a retirar-se del tot
L’esquiadora paralímpica mallorquina Úrsula Pueyo ja pot presumir de tenir un carrer amb el seu nom al seu poble, a Esporles.
Pueyo ha obtingut aquest reconeixement per votació popular. Els motius: la seva personalitat i la seva història de superació. Després de perdre una cama als 15 anys, ha arribat a disputar dos Jocs Paralímpics, entre d’altres competicions, com tornejos Mundials i europeus.
Al 2018 va anunciar la seva retirada, pero ha seguit participant a diferents campionats. Volia disputar els mundials del proper mes de febrer a Noruega, però s’han suspès. Sense data de reaparició, però amb un carrer propi, Úrsula Pueyo vol continuar el seu camí com a esquiadora.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat