Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Defensen que, tot i que la diferència salarial és mínima, equiparar-la és qüestió de dignitat i de no sentir-se "docents de segona"
131
El sindicat d’ensenyament USO ha reclamat al Govern l’equiparació salarial entre els docents de l’escola pública i la concertada. Durant la concentració d’aquest dimarts davant la Conselleria d’Educació, els manifestants han avisat que no serà la darrera i han lamentat l’incompliment de l’acord que es va signar l’any 2008, el qual es va repetir vuit anys després.
Defensen que, tot i que la diferència salarial és mínima, equiparar-la és qüestió de dignitat i de no sentir-se “docents de segona“. També han tornat a mostrar el seu malestar pel que consideren una aplicació exprés de la LOMLOE.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals