Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Defensen que, tot i que la diferència salarial és mínima, equiparar-la és qüestió de dignitat i de no sentir-se "docents de segona"
El sindicat d’ensenyament USO ha reclamat al Govern l’equiparació salarial entre els docents de l’escola pública i la concertada. Durant la concentració d’aquest dimarts davant la Conselleria d’Educació, els manifestants han avisat que no serà la darrera i han lamentat l’incompliment de l’acord que es va signar l’any 2008, el qual es va repetir vuit anys després.
Defensen que, tot i que la diferència salarial és mínima, equiparar-la és qüestió de dignitat i de no sentir-se “docents de segona“. També han tornat a mostrar el seu malestar pel que consideren una aplicació exprés de la LOMLOE.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061