Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Comissions Obreres qualifica la situació d'"autèntic infern" i assegura que l'han denunciada a Inspecció de Treball
Les altes temperatures afecten l’activitat normal a l’estació intermodal de Palma. Viatgers i treballadors, sobretot els de seguretat i de neteja, es queixen de la xafogor que han d’aguantar. Per aquesta raó, Comissions Obreres qualifica la situació d'”autèntic infern”. Expliquen que hi ha hagut usuaris que han patit lipotímies, que els vigilants han de prescindir de peces de l’uniforme obligatori per evitar acubar-se i que han denunciat la situació a Inspecció de Treball.
Així mateix, CCOO apunta que la situació fa anys que està “enquistada” i no descarta mobilitzacions més directes i contundents, si no hi ha una solució efectiva en poc temps. Les associacions d’usuaris han donat suport a les reivindicacions de Comissions Obreres a través de diversos escrits, denunciant la situació sufocant que es viu a l’estació intermodal.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals