Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Les associacions de taxistes de PIMEM demanen a l'Ajuntament de Palma més llicències temporals
Les associacions de taxistes de PIMEM demanen més llicències temporals i exàmens menys difícils per fer front a la situació que viu el sector. Començada la temporada turística, els cotxes no donen a l’abast i alguns clients denuncien que no sempre es respecten els seus drets.
Bastanta de gent espera a l’aturada de taxi al carrer Jaume III per agafar-ne un. “Duc esperant uns 10 minuts”, ens explica una usuària.
Però en un altra parada, al passeig del Born, les càmeres d’IB3 Notícies han estat testimonis de l’acció d’un taxista que ha enfadat una usuària que duia esperant a la coa 15 minuts. El taxista ha avançat uns metres fins a la parada de taxi, segons ha justificat ell, i ha recollit unes altres persones. “Nosaltres estàvem fent la cua. Hi ha gent gran com la meva mare que s’ha d’esperar allí i això està molt malament el que ha fet”, ha etzibat la usuària.
Alguns usuaris asseguren que veure que s’acosta un vehicle lliure tampoc és cap garantia de poder-lo agafar. “Jo he vist abans un taxi lliure i m’ha demanat on volia anar. Li he dit que a la Creu Roja i el taxista m’ha dit que no podia perquè havia d’anar a l’Aeroport”, explica un usuari, el qual critica que “el taxi està lliure depèn d’on vagis”.
Per fer front a aquesta situació les associacions de taxistes de PIMEM demanen a l’Ajuntament de Palma més llicències temporals. I que es rebaixi la dificultat dels examens perquè en la darrera convocatòria dels 300 que es varen presentar només n’aprovaren una cinquantena.
També demanen a les administracions que millorin el transport públic per evitar que es col· lapsi el sector del taxi.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi