Tornen a tombar contruccions il·legals al poblat de Son Banya, a Palma
La intervenció conjunta de la Policia Nacional i la Policia Local de Palma ha acabat, de moment, amb la detenció d'un presumpte narcotraficant
Critiquen que han d'anar drets desenes de quilòmetres i que, de vegades, el bus no atura perquè ja va ple
A les 08.55 h del matí, el bus del TIB que arriba a Montuïri gairebé sempre va ple. Ve de Cala Millor, passa per Manacor i és hora punta. Una combinació que obliga els viatgers a fer drets els 35 quilòmetres de trajecte fins a Palma.
Els usuaris es queixen que el trajecte és molt incòmode, i també perillós, perquè circulen per autovia. I denuncien que, de vegades, si ja va ple, el bus no s’atura i han d’esperar el següent, que no passa fins una hora més tard. Unes crítiques que, a més, manifesten usuaris del bus de la línia entre Felanitx i Palma.
La normativa, però, és ben clara: si el model de bus ho permet, els passatgers poden anar drets. I concretament a la línia 401, que enllaça Palma i Cala Millor, passant per Montuïri, hi poden anar fins a 27 passatgers dempeus.
En aquests moments, el Consorci de Transports no té previst augmentar les freqüències, però diu que estudiarà canviar l’assignació de busos per respondre a la demanda dels usuaris.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La intervenció conjunta de la Policia Nacional i la Policia Local de Palma ha acabat, de moment, amb la detenció d'un presumpte narcotraficant
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats