Espanya, finalista del Mundial
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
A l'Ajuntament de Santa Eulària expliquen que ja existeix un avantprojecte encarregat al Consell d'Eivissa
Les deficiències en el transport públic continuen sent una preocupació per a vesins i usuaris. A Santa Eulària es queixen que han quedat sense prou espai a l’estació des que han augmentat les freqüències i que el que hi ha no és adequat. Diuen que no hi ha ombres ni recers.
D’altra banda, han lamentat el tracte als viatgers, la falta d’informació, l’estat decadent d’alguns autobusos i que l’incompliment d’horaris és habitual.
Des de l’Ajuntament de Santa Eulària des Riu han explicat que ja existeix un avantprojecte encarregat al Consell Insular per a la nova estació d’autobusos i el seu entorn, que ha de funcionar com a intercanviador de transport públic i que s’ubicarà a la zona de Can Blai.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros