Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
Estava previst que un centenar d'infants arribassin a principis de juliol a Mallorca
El programa “Vacances en Pau” es durà a terme de manera alternativa aquest estiu després de suspendre’s l’arribada d’un centenar d’infants sahrauís a les Balears per mor del coronavirus. L’Associació d’Amics del Poble Sahrauí i Vacances en Pau posaran en marxa el programa al campament de Tindouf (Algèria), on faran revisions sanitàries als nins, reforçaran la seva alimentació per combatre els casos de desnutrició i, sobretot, organitzaran activitats lúdiques i esportives.
“L’objectiu”, diu la presidenta d’Amics del Poble Sahrauí, Catalina Rosselló, és “millorar la salut i l’alimentació dels infants”, així com proporcionar-los “una atenció especial” a més “d’organitzar activitats lúdiques, recreatives, culturals i esportives”.
Estava previst que un centenar d’infants arribassin a principis de juliol a Mallorca, i la cancel·lació del programa ha suposat una decepció per als infants i les famílies d’acollida.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades