Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els infants, acompanyats d'un tutor, podran ser vacunats a partir de dimecres horabaixa, quan començarà la campanya
106
Els contagis de la covid entre els infants fins els 9 anys estan disparats
La Conselleria de Salut i Consum obre aquest dimarts a partir de les 15.00 hores la plataforma d’autocitació BitCita per iniciar la campanya de vacunació pediàtrica contra la covid-19. Es podrà demanar cita per als infants de 9, 10 i 11 anys. Aquest col·lectiu diana està format per 37.264 infants a les Balears.
Els infants, acompanyats d’un tutor, podran ser vacunats a partir de dimecres horabaixa, quan començarà la campanya. A Mallorca la vaccinació es farà a Son Dureta i a les Covid Exprés d’Inca i Manacor. A Menorca, Eivissa i Formentera es farà als centres de salut.
Així mateix, els menors vulnerables, que pateixen malalties molt greus, seran vacunats als centres hospitalaris (Hospital de Son Espases, Hospital Comarcal d’Inca, Hospital de Manacor, Hospital Mateu Orfila i Can Misses) i hi seran citats telefònicament pels seus pediatres.
Segons la Conselleria de Salut, entre aquest dilluns i dimarts hauran d’arribar un total de 36.000 dosis del preparat de Pfizer (24.000 a Mallorca; 6.000 a Menorca i 6.000 a Eivissa). L’interval entre dosis serà de mínim 8 setmanes, d’aquesta manera es vol vacunar a la població diana, uns 83.000 infants d’entre 5 i 11 anys, tan aviat com es pugui.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues