Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El Mallorca Palma Futsal debuta divendres a Santa Coloma amb baixes i dubtes. No hi serà el lesionat Gordillo. Tampoc el porter Luan, sense visat, encara
Antonio Vadillo reconeix que el seu equip arriba justet al debut. El tècnic s’ha queixat amargament dels problemes que ha tengut aquesta pretemporada. Entre lesions i problemes burocràtics amb els visats dels jugadors, hi ha hagut entrenaments que eren ben poquets.
Quatre derrotes i un empat és el bagatge de la preparació. Divendres a Santa Coloma, això sí, s’han acabat les excuses. Vadillo ha assenyalat que l’equip competirà a pesar dels problemes.
Indústries Santa Coloma fou l’únic equip a qui no va derrotar el Mallorca Palma Futsal la temporada passada. Vadillo no podrà disposar del lesionat Gordillo, ni del porter brasiler Luan Muller, que encara no té el visat.
A més, Moslem i un dels cinc fitxatges, Vilian són en la fase final de la recuperació. I Salar, un altre dels nous, va arribar dilluns a Palma i s’haurà entrenat ben poc amb els companys. En principi viatjaran tots tres, encara que no estiguin en les millors condicions.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals