Vadillo: “No hem fet un bon partit però l’hem guanyat”
L'entrenador de l'Illes Balears Palma Futsal destaca la importància d'haver sumat els tres primers punts a la Ronda Elit per damunt de qualsevol altra cosa
L’entrenador del Palma Futsal és clar després d’aconseguir contra l’Olmissum (3-5) la primera victòria a la Ronda Elit de la Lliga de Campions. Després de remuntar els dos gols inicials de l’equip de Croàcia, els mallorquins han aconseguit impossar la seva llei dins Son Moix. “No hem fet el millor partit possible, però hem guanyat i això és el més important en una competició com aquesta”, explica, satisfet, Antonio Vadillo.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda