El TAMIB ha acollit aquest divendres una reunió en la qual els empresaris han lliurat un document als sindicats, però no inclou els dos dies lliures a la setmana
Encara manquen uns dies per saber si la vaga indefinida de les bugaderies, convocada a partir de dimarts, es manté o, al contrari, no arriba a fer-se. Els representants dels treballadors han rebut divendres de matí una proposta de la patronal, que estudiaran i sotmetran a votació durant el cap de setmana. El document, però, no inclou els dos dies lliures setmanals que reclamen.
La trobada entre les parts en conflicte ha tingut lloc al Tribunal d’Arbitratge i Mediació de les Balears, el TAMIB. Dilluns tornaran a reunir-se i la patronal rebrà una resposta que aclarirà si dimarts hi ha o no vaga indefinida al sector. El secretari general de Comissions Obreres Hàbitat Balears, Miguel Pardo, ha qualificat d’important la trobada al TAMIB i ha dit que es tracta de “la darrera proposta abans de la vaga”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis