A la resta de municipis de Menorca la incidència ha estat mínima
Aules buides a escoles i instituts de totes les illes. L’estampa de fa un mes s’ha tornat a repetir avui a centres de secundària com aquests de Maó i Ferreries, on més del 80 per cent dels estudiants d’ESO i Batxillerat han fet vaga per protestar contra la llei d’Educació, la LOMQUE. Després, al migdia, s’han concentrat davant la seu de la Delegació d’Educació a Menorca, on uns 200 alumnes amb pancartes a les mans s’han manifestat en contra de les revàlides. Asseguren que amb la LOMQUE no tenen assegurat l’ingrés a la universitat i els preocupa la continuitat de la seva educació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa