Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Una vintena d'alumnes s'han concentrat a les portes del rectorat on han llegit un manifest per demanar la llibertat del raper
100
Una vintena d’alumnes s’han concentrat, avui migdia, a les portes del rectorat on han llegit un manifest per demanar la llibertat del raper , Pablo Hasel, i a favor de la llibertat d’expressió. La concentració ha estat el darrer acte d’aquesta jornada de vaga, que ha començat a les 8 del matí amb els piquets informatius a tots els accessos al campus. Uns piquets que han bloquejat l’entrada a la Universitat i que han ocasionat importants retencions a la carretera de Valldemossa. El grup de joves mostraven pancartes demanant “amnistia” per a Hasel.
El portaveu del sindicat, Marc Moranta, ha indicat que “el seguiment de la vaga és difícil de valorar, perquè la majoria de les classes es fan de manera telemàtica”, però ha destacat que molts alumnes s’han adherit a la protesta a través de les xarxes socials. També ha demanat un posicionament clar del rector de la UIB. Llorenç Huguet s’ha mostrat a favor de la llibertat d’expressió i ha demanat “que es posi en marxa la reforma legal perquè no hagi persecucions per expressar idees”.
El sindicat fa una crida a tota la població en general i a la comunitat educativa en particular, per denunciar la repressió judicial que pateixen els cantants com Hasel o Valtònyc.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor