Els empleats han rebutjat de manera unànime la darrera proposta de l'empresa concessionària
155
Els treballadors del servei de recollida de fems de la Mancomunitat del Raiguer faran vaga indefinida a partir de dia 28 de setembre. Ho han decidit en una assemblea a la nau on es troben els camions, a Lloseta. Els empleats han rebutjat de manera unànime la proposta de l’empresa. Demanen entrar dins el conveni autonòmic del sector i una pujada del salari d’un 40 % en sis anys. També reclamen que es renovi la flota de camions. L’aturada del servei de recollida afectarà 11 nuclis de població del Raiguer.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura