La CGT impulsa les aturades i estan previstes unes 140 manifestacions arreu del país
Protesta convocada pel sindicat CGT davant la refineria TotalEnergies a La Mede, Chateau Neuf les Martigues (França)./ EFE/ Guillaume Horcajuelo
172140 manifestacions estan convocades aquest dimarts a França, en el marc de la vaga intersectorial, convocada per la CGT, per reclamar pujades dels salaris i més subsidis socials, amb l’objectiu de combatre la pèrdua de poder adquisitiu.
Les aturades s’han reflectit en el transport públic, en l’àmbit de l’educació i de la sanitat. En el transport amb ferrocarril, només han circulat la meitat dels trens de rodalies de París i regionals. Les negociacions es troben enquistades en aquest moment, i una tercera part de les refineries del país no tenen combustible.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi