Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

1.000 tripulants de cabina i 400 pilots estan cridats a seguir-la
Ryanair ha cancel·lat quatre vols de les connexions Palma-Berlín i Palma-Bremen per la vaga de pilots i tripulants de cabina (TCP) que els sindicats Vereiginung Cockpit (VC) i Ver.di han convocat per a aquest dimecres a Alemanya.
En concret, segons han informat ‘Europa Press’ fonts del sindicat USO, s’ha cancel·lat un trajecte d’anada i un altre de tornada de cadascuna d’aquestes connexions, la qual cosa fa quatre vols cancel·lats a les Illes Balears.
La vaga, que s’ha anunciat amb prou feines un dia d’antelació, tendrà lloc entre les 3.01 hores d’aquest dimecres i les 2.59 hores del dijous i els 1.000 TCP i 400 pilots estan cridats a seguir-la.
La ‘low cost’ ha confirmat que ja ha ofert als passatgers afectats, via correu electrònic i SMS, vols alternatius o el reemborsament del bitllet. En aquest punt, ha instat als clients no contactats al fet que acudeixin a l’aeroport amb normalitat, malgrat les intencions dels pilots que cap vol de Ryanair desenganxi des d’Alemanya.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors