La tardor arriba a les Balears després d'un cap de setmana de "mal temps"
La tardor ha arribat aquest cap de setmana després de mesos de calor. I la gent no pot estar-ne més contenta.
“Ja era hora!” és la resposta més habitual de la gent. Fins i tot els que prefereixen l’estiu, trobaven a faltar les temperatures de la tardor.
Després d’un estiu llarg, esperen que les temperatures arribin per quedar-hi. “Que plogui, que faci fred, que nevi… Tot i que fa temps que no veim neu a les muntanyes” diu un solleric.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura