Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
La cita estava oberta a valldemossins i visitants majors de 16 anys
Valldemossa ha acollit avui diumenge la primera de les votacions previstes a diferents municipis de Mallorca amb una pregunta damunt la taula: república o monarquia? El resultat ha estat de 97 vots a favor d’una república, 25 vots a favor d’una monarquia i un vot en blanc. En total, 123 vots.
Si bé la consulta no és vinculant, els organitzadors esperen que sigui el punt de sortida de cara a una reformulació hipotètica del model d’Estat a Espanya.
Diumenge de mercat a Valldemossa, pero no ha estat com qualsevol altre. Una urna on es podia votar quina opció és la millor per l’estat espanyol: monarquia o república. La cita estava oberta a valldemossins i visitants majors de 16 anys.
Ni l’Ajuntament de Valldemossa ni cap altra institució han format part de l’organització. La votació no és vinculant i, de fet, n’hi ha que la troben innecessària.
Un pic Valldemossa ha donat el sus, el relleu l’agafaran desenes de pobles arreu de Mallorca, que faran les seves consultes el cap de setmana que ve.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat