Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

És "Pan de limón con semillas de amapola", una adaptació de la novel·la de Cristina Campos
Ja ha començat el rodatge de la pel·lícula “Pan de limón con semillas de amapola”, dirigida per Benito Zambrano. Aquests dies han filmat a Palma, a sa Calobra i a Campanet. Avui ha tocat muntar el set a Valldemossa, el poble on passa la major part de la història. El film és una adaptació de la novel·la de Cristina Campos, que ara el cineasta Benito Zambrano du al cinema. El punt de partida de la història és un forn, que una dona desconeguda deixa en herència a dues germanes que han duit dues vides ben diferents.
Encara queda una nova jornada de rodatge a Valldemossa, i després continuarà a les Canàries. Tot per contar la història de dues dones que, amb molt de coratge, aprenen a prendre decisions sense dependre dels altres.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors