Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Maria Mayol ha estat santa Catalina Tomàs
Valldemossa ha viscut aquest divendres un dels dies més importants del municipi: la sortida del carro triomfal de la Beateta en honor a santa Catalina Tomàs. Varen partir en processó des de la plaça de na Búger i la primera aturada va ser a la plaça Major. Allà, es va fer la tradicional encesa de llums. Després, varen desfilar pels carrers plens del municipi. I és que es tracta d’una festa que els veïnats viuen amb emoció. En especial, els protagonistes de la nit.
Enguany, la beata ha estat Maria Mayol Vila. Anava acompanyada d’una comitiva formada per 15 angelets, xeremiers i les bandes de música de Valldemossa i Montuïri.
La jornada va transcórrer tal com estava previst. Al final, però, hi va haver retard perquè un carro no podia girar un cantó. Un incident, habitual, que ha endarrerit el final de la festa.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes