Desallotgen un hotel d’Alcúdia per un incendi a la sala de màquines
Els turistes de l'establiment asseguren que no han sonat les alarmes contra incendis

Les fosses sèptiques dels habitatges generen filtracions d'aigues brutes a la cova que té un elevat grau de protecció
Continua la pressió urbanística a la zona de Vallgornera a Llucmajor. En els darrers 3 anys s’hi estan tramitant 7 noves construccions. Tot i que la normativa ho permet, la urbanització no té clavegueram i les fosses sèptiques dels habitatges generen filtracions d’aigues brutes a la cova que té un elevat grau de protecció. Davant aquest escenari, i per evitar que la cova es faci malbé la comissió balear de Medi Ambient demana estudis d’impacte ambientals detallats a les peticions de construcció de nous habitatges a la zona.
Es tracta d’un document que ha de garantir que la construcció no tendrà efectes negatius per la cova. I que per exemple, les fosses sèptiques no tenguin filtracions de cap tipus.
La Federació Balear d’Espeleologia reitera la necessitat que a la zona es construeixi una xarxa de clavegueram.
Durant el passat mandat l’Ajuntament de Llucmajor va demanar a Medi Ambient que la urbanització quedi exhonerada de clavegueram. Asseguren que hi ha informes tècnics que ho desaconsellen, perquè les obres podrien fer passar el trispol per ull i fer malbé la cova. L’organisme va demanar un informe més detallat.
Els turistes de l'establiment asseguren que no han sonat les alarmes contra incendis
S'ha detectat en un cavall de Maó. Es transmet per picada de moscard i pot afectar les persones
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió