Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

L'empresa suspèn en neteja de platges, tasques d'agranar i qualitat en la recollida de residus
Amb la intenció de motivar i millorar els resultats, l’Ajuntament d’Eivissa va contractar una empresa per auditar la feina de la concessionària municipal de neteja Valoriza. Així el Consistori es reserva el dret de no pagar fins al 10% del contracte en cas que l’adjudicatària no compleixi al 100 per cent amb la tasca assignada.
En matèria de neteja, s’han detectat l’incompliment en les tasques d’agranar i en la neteja de platges. Només els abonaran el 85% de la part variable del seu contracte.
Pel que fa a la recollida de residus, només els correspon el 90% per haver fallat en la qualitat en la prestació del servei.
Valoriza deixarà de percebre en total 29.038 euros corresponents al segon semestre del 2016, quan va començar el seu contracte. El Consistori espera tenir en els propers mesos els resultats del 2017.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor