És un apadrinament similar al dels bars i que ara l'Associació de comerciants d'Algaida, Pina i Randa ha traslladat als negocis del municipi
A Algaida es poden comprar bons o vals de regal per emprar més endavant, quan la situació de la pandèmia estigui més estabilitzada. És una idea d’apadrinament que havíem vist en el cas dels bars i que ara l’Associació de comerciants d’Algaida, Pina i Randa ha traslladat a les botigues i empreses de serveis del municipi: “de moment ja s’hi han afegit 40 negocis, estam contents de la resposta”, diu Teresa Garcias, presidenta de l’entitat.
La idea és injectar doblers en el comerç local i reforçar la confiança entre els veïnats i els seus comerços. Els bons es poden comprar a través de la web de l’associació que és acealgaidapiniranda.com on també es poden enviar missatges de suport als negocis locals.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una altra persona ferida roman ingressada a l'UCI de Can Misses i una altra es troba a un centre privat
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre