Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
El raper mallorquí té 3 dies per demanar que suspenguin la seva condemna o entrarà en presó
93
El raper Valtonyc no creu que l’Audiència Nacional li suspengui l’execució de la pena de 3 anys i mig de presó que li va imposar per enaltiment del terrorisme, injúries a la Corona i amenaces. “Entraré a la presó, segurament”, ha dit aquest dimarts al seu compte de Twitter. “Poc més em queda per fer”, ha assenyalat el raper mallorquí després que l’Audiència li hagi donat aquest dilluns un termini de tres dies per sol·licitar la suspensió de la seva condemna o, en cas contrari, ingressar a la presó en un termini de deu dies.
El raper demana als seus seguidors que lluitin i no decaiguin “en l’autocensura”, que és “el que ells volen”, i afegeix: “Presó n’hi ha per a uns quants, però per a tots no. Si no feu res ara, en un futur vos en penedireu. Dignitat davant aquest atac”.
En un altre missatge al Twitter d’aquest dimarts horabaixa, Valtonyc tuitejava: “Sembla ser que l’Audiència Nacional ha posat data a la meva entrada a la presó”, i critica la seva condemna assegurant que entrarà a la presó “per unes cançons” que va escriure amb 18 anys. “Com si això fos Veneçuela! Que segueixi la festa, germanes!”, conclou.
L’Audiència recorda en el decret d’execució de sentència del raper que “podrà acordar-se la suspensió de les penes de presó que individualment no excedeixin de 2 anys quan les circumstàncies personals del reu, la naturalesa del fet, la seva conducta i, en particular, l’esforç per reparar el dany causat, així ho aconsellin”.
Una suspensió de condemna que estarà condicionada a “la reparació efectiva del dany o la indemnització del perjudici causat”.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit