Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
El raper mallorquí titlla de victòria agredolça que la justícia belga no l'hagi extradit i recorda que Pablo Hasél continua empresonat
162
Primeres declaracions del raper mallorquí Josep Miquel Arenas, Valtònyc, després que el Tribunal de Gant hagi negat aquest dimarts la seva extradició a Espanya. Condemnat per la justícia espanyola pels delictes d’enaltiment del terrorisme, injuries a la Corona i amenaces, va fugir del país el 2018 i des de llavors roman a fora. “És una victòria agredolça. A mi em varen detenir amb 18 anys, vaig ser condemnat amb 24 a 500 quilòmetres de casa i ara he trobat la justícia a Bèlgica, a 1.200 quilòmetres. Un altre raper (fent referència a Pablo Hasél) és a la presó i altres 16 estan condemnats per la democràcia espanyola”, ha dit en una entrevista a l’Informatiu Migdia d’IB3 Ràdio.
Valtònyc ha denunciat persecució ideològica a l’Estat. “No conec cap raper ni músic d’extrema dreta condemnat. Tú et pots cagar amb els moros, els catalans, els homosexuals… i no passa res. Però no pots dir una veritat com un temple, que és que el Rei és un puter i un corrupte”, ha dit. Sobre la incògnita de com va fugir d’Espanya, ha admès que primer va agafar vaixell i després cotxe. “Es veu que les forces i cossos de seguretat de l’Estat no són massa vius. Potser els haurien de demanar més que l’ESO“, ha conclòs amb ironia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància