Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
El davanter del Mallorca ha donat 15.000 euros
166
Des del primer moment en què es va produir el terratrèmol que afecta la zona nord de Turquia i part de Síria, el jugador del Reial Mallorca, Vedat Muriqi va mostrar la seva consternació. El davanter kosovar va fer un escrit en turc al seu compte de twitter. Muriqi expressava el seu dolor pels fets ocorreguts i esperava que els afectats es poguessin recuperar aviat.
Experiència al futbol turc
Entre 2014 i 2020, Muriqi va dur a terme la seva carrera com a futbolista al futbol turc. Ha jugat a quatre equips, entre ells el Fenerbahce, on Muriqi va destacar com a golejador. La seva vinculació amb el país ha fet que Muriqi vagi més enllà de fer un tuit per mostrar la seva tristor. El jugador ha donat 15.000 euros per als afectats per aquesta catàstrofe.
Yaşadığımız acı tarifsiz. Dualarım, kalbim depremden etkilenen herkesle… Herkese çok geçmiş olsun. Hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet, yaralılara acil şifalar dilerim.
— Vedat Muriqi (@MuriqiVedat) February 6, 2023
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats