Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Es tracta d'un jugador de 27 anys, que milita a la Lazio i que és internacional amb la selecció de Kosovo
566
Vedat Muriqi és l’elegit per la direcció esportiva del Mallorca per reforçar la davantera en aquest mercat d’hivern. Es tracta d’un jugador de 27 anys, que milita al Lazio italià i que és internacional amb la selecció de Kosovo. Suplent habitual al conjunt romà, destaca per la seva gran envergadura. Fa un metre i 94 centímetres d’altura. El seu rendiment golejador des que va arribar a Itàlia fa un any i mig ha estat pobre. De fet, aquesta temporada no ha fet cap gol en els 15 partits oficials que ha disputat. Això si, els registres golejadors de Vedat Muriqi milloren si tiram la vista enrere. Al Fenerbache, a la temporada 2019-2020, va marcar 17 dianes en 36 partits entre lliga i copa. Uns números que cridaren l’atenció de la Lazio, que el fitxà el curs següent. A més, amb la seva selecció, la del Kosovo, les xifres també són destacades. El davanter ha disputat 37 partits i ha marcat 18 gols.
A les pròximes hores, Muriqi viatjarà a Palma i se sotmetrà a la revisió mèdica pertinent. Si la supera, jugarà cedit al Mallorca fins a final de temporada i cobrarà un dels sous més importants de la plantilla.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància