Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Cotxes de moltes èpoques diferents s'han exposat al carrer Major del poble
Es Migjorn Gran ha celebrat Sant Cristòfol des Sant amb les tradicionals benediccions de vehicles davant l’Església del poble. Cotxes de moltes èpoques diferents, motos o fins i tot bicicletes han rebut aigua beneïda per part del rector del poble Francesc Triay.
Abans els músics de la banda han acompanyat en processó el sant pels carrers del poble. Es tracta d’un esdeveniment molt esperat també pels amants de vehicles clàssics, que abans s’exposen durant el capvespre al carrer Major del poble. Després de les benediccions es fa un repartiment de pastissets i una beguda al Carrer de Sant Cristòfol.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç