L’home que va intentar captar menors despullat en un vehicle abandona Menorca
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa

La factura de la llum tampoc no té previst tornar als preus de fa un any
Serà el 2021 l’any en què començarà a baixar el preu de l’habitatge? La nova llei de l’habitatge té com a objectiu abaixar-ne el preu, però hi ha experts que apunten que podria ser el contrari. El 2021 es va encarir entre un 3 i un 4 per cent.
El fet que donen per seguir és que continuarà apujant el preu dels cotxes. El 40% dels vehicles costaran entre 200 i 1.000 euros més en funció del model i les emissions de CO2 a l’atmosfera.
Les variacions es produiran en un context de pujada del salari dels funcionaris del 2%, i d’un 2,5% en les pensions. Els autònoms no tendran la mateixa sort i pagaran més, entre 5 i 21 euros afegits cada més. El salari mínim estarà fixat en 965 euros.
El gran increment serà el de l’IPC, que inclou elements com els de la cistella de la compra. Va tancar 2021 amb un increment de 6,7%, la taxa més elevada des de 1992. Amb tots els augments previstos, no és gens difícil pensar que l’índex de preus del consum seguirà cap amunt.
El preu mitjà de l’electricitat en el mercat majorista pujarà aquest diumenge, 2 de gener, un 11,69% respecte al preu d’aquest dissabte, de manera que aconseguirà els 136,97 euros per megavat/hora (MWh), segons dades publicades per l’Operador del Mercat Ibèric d’Energia (OMIE).
Per trams horaris, el preu mínim de la llum per a diumenge es donarà entre les 12.00 i les 13.00 hores, amb 103,70 euros/MWh, mentre que el màxim, de 209,10 euros/MWh, es registrarà entre les 22.00 i les 23.00 hores.
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve