Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

L'Ajuntament de Calvià desconeixia els fets i assegura a IB3 Notícies que inspeccionaran la zona
Algú ha instal·lat pedres cimentades a diverses plataformes d’accés a la mar de Bendinat, a Calvià. Les pedres impossibiliten que la gent hi pugui seure o allargar-se a pendre el sol. L’Ajuntament de Calvià ha obert una investigació per aclarir qui ha estat. El veïnats asseguren que pendran accions legals contra els autors. Sospiten que podria ser el propietari d’algun dels xalets amb accés privat a la costa, per evitar que hi venguin banyistes.
Els veïnats tenen previst reunir-se demà dematí per acordar les accions legals a prendre. Des de l’Ajuntament de Calvià desconeixien aquests fets i han assegurat a IB3 Notícies que inspeccionaran la zona.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat