Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Denuncien la mancança històrica d'inversions públiques, fins i tot pel que fa a l'impost turístic
Una de les zones on es pateix la venda ambulant és la de la Platja de Palma. Els veïnats diuen trobar-se desamparats davant la dissolució del Consorci que el gestionava i demanen poder tenir un ens local propi. Denuncien la mancança històrica d’inversions públiques, fins i tot pel que fa a l’impost turístic.
Demanen tenir una policia local pròpia amb efectius suficients per cobrir les seves necessitats i salvar la falta d’equipaments socials. Per exemple, volen enllumenant a zones degradades fora de la primera línia de mar. Diuen que residents i empresaris de la zona pateixen la falta de convivència.
La brutícia que genera el turisme és evident, però aquest dijous s’ha presenciat la tasca de les brigades de neteja municipals, a més de l’abundància de contenidors a la platja.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació